17/12 vad gör mig lycklig/olycklig...

Egentligen en helt omöjlig fråga att besvara eftersom det finns så mycket som gör mig både lycklig och olycklig.

Lycklig blir jag så klart av min familj.

Olycklig blir jag på livets orättvisor.

 

julkalender | |
#1 - - Nett:

Samma här... kunde inte ha sagts bättre :)



Granen står i Förenade Arabemiraterna :)

#2 - - Fnulan:

Ja du det är svårt att säga... en situation kan göra en glad ena dagen men ledsen andra...



Kramen på dig!!!

#3 - - Trolda:

Tycker du summerar det hela ganska så bra...;-) KUL att läsa om dina "erotiska erövringar" i förra inlägget...;-)



Trolda - kramar o med önskan om en fin helg! =D

#4 - - Moonwitch:

Ja, lycklig/olycklig kan man bli av mycket, men just det som du listade ligger nog nära tillhands för de flesta av oss.

Ha en fortsatt underbar helg!

Upp