19/12 min dolda talang...

Dold talang, jag undrar o jag har någon...

Jo en dold talang som jag har är att jag är bra på matematik. När jag gick i mellanstadiet och min storasyster gick i högstadiet så var det jag som hjälpte henne med matematikläxorna, istället för tvärt om. Jag har alltid haft lätt för mig i matematik, tills mina barn började skolan och det helt plötsligt räknades ut på ett helt annat sett. Nu är det inte liggandestolen eller trappan som används och jag är helt ute och cyklar om jag ska förklara en matematikläxa tycker mina barn.

Enligt mina barn är min dolda talang att jag kan laga god mat och baka goda saker, fast den talangen är väl inte så dold.


foto:Erika
julkalender | |
#1 - - Lilitha:

Sen så är du bra på att blogga, och är en fin bloggvän...



En dag så kommer du nog oxå att bli "Sveriges svar på Indiana Jones"... Eller hur?



Kram Lilitha

#2 - - Petra:

ÅÅÅ Jag önskar att jag var bra på matte, det har alltid vart min svaghet i skolan

#3 - - puzzelkvinnan:

Du är ju bra ,på mycket..........Dolt är nog ofta för att man själv inte värderar det.......krammmmm

#4 - - Moonwitch:

Usch, jag känner igen mig i det där med matten och barnen...inte lätt...

Håller med Puzzelkvinnan och att det är dolt för en själv betyder inte att andra inte ser det...

Kram!

#5 - - Kristina:

Avundas dina talanger; matte har aldrig varit min starka sida, inte heller matlagning och bakning :(

#6 - - Lejonkvinnan:

Matte är jag värdelös på! Kul att du fick hjälpa din storasyster :)



Hoppas du haft en fin och härlig fjärde advent!



Kramar om!

#7 - - Nett:

Toppen att du har den dolda talangen, inte alla som har det :)

#8 - - Ama de casa:

Jag tycker att det är taskigt av dom att ändra uträkningsmetod på det där viset hela tiden!

:-)

Upp