24/12 presentation av min man...

Oj en presentation av min man så här på julafton, jag ska försöka.

Vi träffades för snart 19 år sedan på en stor fest som SL anordnat. Jag var på festen som gäst till min bästakompis som just då arbetade för SL och min man var där för att han jobbade på SL.

Fram på kvällen så var det dans och jag hade blivit uppbjuden av en kille, en tryckare var det. Mitt i dansen släcks hela dansgolvet ner, det blir kolsvart, och en spotlight lyser direkt på mig. Jag och killen jag dansade med kollar upp men ser ingenting och sen försvinner han lika snabbt som en avlöning. Själv står jag på dansgolvet i ett enormt ljussken och ser då uppe på andra våningen min bästakompis stå där med min blivande make och hans bästavän asgarvandes. Ja min blivande make var ljustekniker under den här festen och hade med flit riktat allt ljus på mig. Ja så träffade vi varandra. Nu i januari 2011 har vi vart gifta i 17 år.

julkalender | |
#1 - - Ama de casa:

Vilket gulligt och annorlunda sätt att träffas på :-)

Upp