3: advent i bilder...

Trevlig 3:e advent önskar jag er alla.


foto:jag


foto:jag

Jag är med och tävlar här. Ett inramat foto som är underbart mystiskt och finstämt.

Jul | |
#1 - - soffie:

så vackert!!!

#2 - - Victoria:

Vilka mysiga bilder...jättefina!

Ha en fin 3:e advent!

#3 - - Maria:

Det är underbart med levande ljus. Blir sån mysstämning :)

Nu funkar inte vårat nät igen och det är inte roligt...



Hoppas du får en fin vecka !

Kramar

#4 - - carina:

Önskar dig en fin Söndagskväll!

Kramar

#5 - - Victoria:

Vad roligt att du vill vara med i min tävling. :)

Lycka till!

#6 - - puzzelkvinnan:

Jag tänker på stillllla natt,när jag ser det svartvita kortet.Vackert...........

#7 - - Joanna:

Det är frågestund på min blogg, ställ en fråga och bli länkad:)

http://domkallarmighannes.blogspot.com/2010/12/fragestund.html

#8 - - Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG:

Hej!

Vad kul att du börjat läsa. :) Det tycker jag du ska göra. Man mår ju fruktansvärt bra :)



KRAM

#9 - - cecce:

Har du fått en ny laptpop??? Vilken snäll man du har!



Hoppas du vinner tavlan. jag håller tummarna!!



Kramar!

#10 - - Camilla:

Önskar dig lycka till i tävlingen!

Ha nu en toppen Lucia!

Kram på dig!

#11 - - Aggie:

Din man SER snäll ut och så är han det också, härligt.

Vilka vackra ljusbilder!

Kram

#12 - - Fina Frun:

vad vackert!

#13 - - Daniel:

Myspys, tack det samma!!!

#14 - - dannie:

ja precis. man får hålla tummarna för honom!

Upp