halsfluss...

Så har jag fått halsfluss igen, åker på det typ 2-3 gånger per år. Så nu har jag varit på jourmottagningen och läkaren där hade inte sett en så kraftig halsfluss på länge hon behövde inte ens ta halsprov, så nu är det penicillin som gäller i 10 dagar.

Nej nu kryper jag ner i soffan men en Piggelin.
Sjukdom | |
#1 - - soffie:

å nej stackars dej krya på dej ..drick varmt honungsvatten så det lenar lite.

kram

#2 - - Anonym:

Åh, vad drygt! Yngsta sonen hade halsfluss flera gånger i somras.

Krya på dig!

#3 - - Carina:

Åh fy, stackars dig! Tur att det brukar lätta ganska omgående sen man fått penicilin.

Kram och krya på dig!

#4 - - petra S:

åh stackars dig!!! Jag hatar halsfluss!!! det gör såå ont! Men det är ju en bra ursäkt, för man får äta mycket piggelin!!

#5 - - Kristina:

Usch då, krya på dig och ät mycket glass!

#6 - - ejmis:

Hade ofta halsfluss innan jag opererade bort mina halsmandlar så jag vet hur jobbigt det är =/

Krya på dig!!

#7 - - Svorskan:

Aj då! Det är jobbigt det där. Dottern hade samma sak och gjorde med ejmis som har kommentaret här. Hon har inte ångrat sig en sekund.

#8 - - Lotta:

Halsfluss! Stackars dig, så ont som det gör, men när man väl fått medikament så brukar det gå över rätt så fort. Men man blir ju så trött. Hoppas piggelinen hjälpte :-)

Krya-på-dig kramar massor

#9 - - Susanne P:

Men usch, fy och bläää!!!

Hoppas att du kryar på dej snabbt nu när du fått penicillin.

Krya-på-dej-kram!

#10 - - Agneta:

men stackars du....trist att åka på halsfluss! Hoppas att pencillinet snabbt hjälper!

krya på dig-kram

#11 - - Nett:

Åhh, stackare.. Krya på dig!

#12 - - Gun:

Nej vad jobbigt! Krya på dig!

#13 - - carina:

Inte kul! Krya på dig!

Kramar

#14 - - Fnulan:

Hej söta du! Har ju saknat dig!



Gud vad trist med halsfluss, gör så förbannat ont!!! Du får äta måååånga glassar! Tur du inte kom på min fest och smittade ner alla gäster! Men tack för gratulationen!

Jag läser ett program som heter Kompetensutveckling av personal i två år på halvtid och arbetsrätt bara denna terminen. Så nästa läsår ska jag läsa Rekrytering och Urval istället =) Ska bli skitskoj!!!!



Krya på dig och skönt att ha dig här igen, inte mer kaffe nu.... Kram

Upp