inte så ofta som jag vill...

Jag hinner inte blogga så ofta som jag brukar och vill just nu. Skolan går i 110 och vardagslivet lika så.
Men jag uppdaterar julkalendern varje dag i alla fall, det får nog räcka just nu ett tag fram över.


foto:jag
Allmänt | |
#1 - - Camilla:

Samma här. Men jag försöker att svara på dom som har kommenterat min blogg.

Kram på dig!

#2 - - Aggie:

Man hinner inte allt, så är det bara, och bloggandet skall ju vara ett nöje och inte stressande, så ta det lugnt.

Agneta kram

#3 - - Gun:

Jag förstår dig verkligen. Bloggen kan få vila lite, så viktigt är det ju inte.

#4 - - Lotta:

Vacker och stämningsfull bild. Ta det lugnt med din blogg, känn inga krav. Vi håller tummarna för dig och dina studier och allt annat som ska ha sitt.

Kram

#5 - - carina:

Ja, nu inför jul har man ganska mycket att stå i!

Och att studera är ju ett riktigt heltidsjobb kan jag tänka mig.

Ha det gott!

Kramar

#6 - - Sussi:

Trots allt finns det annat här i livet än bloggen. Även om den är väldigt rolig ;)

Jag har en hel del tid nu till bloggen men när jag börjar jobba den 10 jan kommer det bli svårare att hinna med. Man får väl korta ner inläggen eller nåt få att sluta helt är jag nog inte villig att göra..



Ha det så bra

#7 - - Agneta:

o jag har inte ens en dator hemma under veckorna, så jag hinner inte med jag heller! Men nu har jag ju istället massor att läsa :-)

Upp