jag röjde i köket....

Jag röjde i köket så nu är det julfint i alla fall där. Får ta de andra rummen imorgon, egentligen är det bara vardagsrummet kvar. Tjejernas rum får de allt fixa själva om de vill ha julfint!


lite tomtar som fick ta plats i köket.

hallen har fått lite julpynt också.

Jul | |
#1 - - carina:

Vad fint du fått det :)

Har riktigt mycket julstämmning med all denna snö :))

Kramar

#2 - - Hillevi:

Vilken charmig lite stad det var där! :-)

#3 - - Ylva:

Hallen verkar ha fått ett ganska stort pynt :-)

#4 - - Petra:

ÅÅ vilken fin julby

#5 - - soffie:

jättefint du har julpyntat !

kram

#6 - - cecce:

Tycker det ser ut som om du fått riktigt julfint!!

Kramar

#7 - - Ama de casa:

Blir ju himla mysigt det där :-)



Själv pysslade jag fram allt redan första advent, men å andra sidan har jag inte så mång grejer.

#8 - - Annci:

Åh, så julfint! Älskar verkligen den här tiden på året (trots stress och "den-perfekta-presenten-ångesten"). Som nu... -22 och snön som sakta faller. Kan det bli vackrare? Jag ler konstant. Börjar få kramp i kinderna ;-).



Önskar dig sköna dagar fram till dagen J.

Upp