jag vill vara med...

Jag vill vara med och tävla hos trebgilla.



Var med ni också. Tävlingen avslutas den 15/12-10

Och när jag ändå håller på, glöm inte tävlingen här hos mig.
Tävling | |
#1 - - Fnulan:

Ja man borde tänka efter oftare än vad man gör... Jag hoppas inte att det du varit med om har varit för hemskt... kramen

#2 - - puzzelkvinnan:

sv.gallanfall är inte kul.Strax under bröstet på höger sida sitter den onde,och när det inte gillar den mat som jag gillar börjar den att krampa och smärtorna är olidliga.Har man riktigt otur håller det i sig länge och då är det troligtvis en gallsten som vill ut.....Magen blir som uppblåst och man vill gärna rapa.Om man kan,annars får man köpa loka eller nått liknande......Inte kul,så här nära jul blir det att ta det mycket lugnt........

#3 - - Camilla:

Lycka till!

Kram på dig!

#4 - - soffie:

hoppas du vinner!

#5 - - carina:

Hoppas du vinner!

Ett stort lycka till!

Kramar

#6 - - Matilda Barnboksillustratör:

sv: haha, jo, fullt så illa kanske det inte var (som man kanske tänkte då man läste rubriken)

;)

#7 - - Daniel:

Myspys

- hoppas du vinner!

Upp