julklappar, jag älskar julklappar....

Jag älskar att få julklappar, jag kommer nog alltid att älska det.


Min nya älskling<3 fick jag av mina man och mina fina barn. En ny skoldator :)


Body Shop, jag får alltid varje jul något från Body Shop av min älskade man.


En bok jag önskade mig fick jag av min yngsta dotter.


Dofta gott grejer fick jag av mellandottern.


2 block, chiliflakes och annorlunda svartpeppar fick jag av äldsta dottern.


Ett fint ljusarrangemang fick jag av mina svärföräldrar.

Lite god Belgisk öl och goda marmelader fick vi, maken och jag, av min mamma och styvpappa. (bilder kommer)

Har jag glömt något/någon så får ni hojta till :)
Jul | |
#1 - - petra S:

åh, vilka bra 0ch fina klappar då fick!! Härligt med paket! Jag måste fortfarande gå o känna och känna på alla klappar under granen varenda år, det är så roligt oh spännande!! God Fortsättning till dig från mig!

Petra

#2 - - Ama de casa:

Jättefina och braiga klappar ju :-)

Ha en underbar annandag!

#3 - - Agneta:

vilka tjusiga juleklappar du fått! du verkar med ha varit snäll under året som gått ;-)

ha nu en god fortsättning

#4 - - Carina:

Vilka toppen klappar!

God fortsättning!

Kram

#5 - - Dansbandsfrun:

ja, man blir aldrig för gammal för paket ;)

fortsatt härlig jul till er med! kram

#6 - - Pia:

Att få paket är löjligt roligt!! Älskar det!

Fina och användbara klappar.. Dock kan jag inte se vad boken hette.. Är glad för tips! :o)

#7 - - carina:

Roligt att få så mycket paket, och bara bra saker fick du oxå :)

God fortsättning!

Kramar

#8 - - Annci:

Toppenklappar! Det märks att du varit snäll i år :-)



Önskar dig en God Fortsättning på julen!



Kram!

Upp