julklappsboken...

Boken jag fick i julklapp heter:

Igelkottens elegans, av: Muriel Barbery.

Den verkar väldigt bra, fast jag har bara kommit en liten bit. Återkommer med en bokrecension sen.
bokrecesioner | |
#1 - - Johanna:

Den har jag läst, sen var sådär, trodde den skulle vara bättre....

#2 - - Fnulan:

Jisses vad du fått! Men det förstår jag så snäll som du är!

Du kan få min lapp.. vill inte ha den :(

#3 - - Anonym:

glöm inte att återkomma om boken , behöver boktips....hållt på med samma bok i evigheter. inte för att den är dålig, bara det att den är en tegelsten.

#4 - - Mona:

Fina julklappar. Jag fick en platt-tång och en parfym som luktar jättegott, plus lite till

Kram

#5 - - Moonwitch:

Har inte hunnit läsa den än, men med tanke på hur ofta vi lånar ut den på jobb så är den i alla fall väldigt populär och de flesta tycker den är väldigt bra. Har ju gjorts på film också nu.

Ska bli kul att läsa vad du tycker om den.

Upp