julstress och värk...

Julstök och värk i kroppen är ingen bra kombination. Jag vill ju fixa julfint så familjen kan "glädjas" även i år åt allt julpynt och julfix, men kroppen vill inte samarbeta med mig. Helst vill jag ligga i soffan och läsa så jag slipper känna värken men då blir det tjurigt, så jag tvingar mig ut i köket och fixar lite. Så kanske julkänslan kommer även hit i år.


foto:jag
Jul | |
#1 - - Svorskan:

Vad jobbigt. Hoppas det går över, alternativt att du kan koppla av ändå? Man måste ju inte städa, en tomte och lite tända ljus gör mycket.

#2 - - ejmis:

Det blir ju jul oavsett hur mycket eller lite vi fixat...var rädd om dig!

#3 - - Kristina:

Usch då, det låter inget vidare. Gör dig till arbetsledare där du ligger på soffan - portionera ut så mycket arbete du kan på de som är krya där hemma! Ta hand om dig.

#4 - - Agneta:

var rädd om dig, och njut av det som du redan har fixat o ordnat med, istället för att sedan på julafton sitta och ha en massa värk! Julen kommer i vilket fall som helst, det har jag tagit fasta på detta år för att inte gå under mer än vad jag redan har gjort i ork&själ

Upp