makens julklapp...

Min älskade man fick en vinkyl av mig i julklapp, fast han ska ha den som ölkyl. Han är öl älskare men inte vilken öl som helst den måste vara lite speciell, han gillar Belgisk öl mest tror jag. Så nu har vi varsin leksak som vi fick i julklapp, han kan fixa med sin ölkyl och jag kan sitta här och skriva på min lilla fina dator.


foto:jag


foto:jag

maken min tror att jag bara var snäll när jag gav honom ölkylen, fast främst var det för att äntligen få mer plats i kylskåpet, men säg inget till honom ;) Han kan gärna få tro att jag bara var snäll....
Jul | |
#1 - - soffie:

å en sån där skulle min gubbe ha han är med en ölman:)

#2 - - Nett:

Haha.. tror att han är i sjunde himlen nu :)

#3 - - Moonwitch:

Hahaha...kvinnans list övergår mannnens förstånd. Bra jobbat!

Kram!

#4 - - Aggie:

Vilka fina familjebilder du har visat! Underbart och ni är lika varandra som blåbär ju! Och vackra!

Vilket hår ni har allihopa!

Och vilka fina julklappar du gett och fått! Härligt.

Agneta kram

#5 - - Charmiga Pinglan:

Vilken fin sak! Lyser den blått också??

#6 - - Stattinskan:

Ibga dåliga julklappar det inte :-) ... fast är man snäll så är man och då kommer Tomten med all säkerhet ;-)

Gomorron

#7 - - maria:

Du är inte dum du ;) Bra list !!

Ha en mysig dag nu <3

Kram kram

#8 - - Ama de casa:

Ett listigt drag av dig och båda är nöjda och glada :-)

#9 - - Ingrid:

Tjusigt, perfekt temp på ölen (eller vinet...) och en egen liten dator är ju perfekt (jag skulle inte vilja vara utan min) fast denna gång köpte vi en ny stationär -den behövs också som komplement ;)

#10 - - Diana:

Haha, kärlek med baktanke! Men det var verkligen en toppenpresent, vill också ha!



Sv: De finns på clas ohlsson!

#11 - - Johanna:

haha ja han får gärna tro det var för du är snäll :)



Ja det är hemskt, för det är skillnad på ledsen och arg :)

#12 - - Camilla:

Hahaha...jag förstod att det låg en baktanke bakom den presenten ;)

Men det behöver han ju inte få veta ;)

Jag är tillbaka nu! :)

Hoppas att du haft en bra julhelg.

Kram på dig!

Upp