min make är bäst...

Jag tror min make är den bästa man kan ha, han har nämligen fixat en ny laptop till mig. Tack älskling!!!


En stolt 3-barnsfar <3


Tänk vad lite kaffe kan ställa till med. Nu måste jag bara lägga in alla bloggar i favoritmappen.
Allmänt | |
#1 - - Ama de casa:

Det är äkta kärlek det :-)

#2 - - Gun:

Åh vilken bra man du har! Jag behöver också en ny laptop, helt en Mac. Ifall han har en över menar jag..;)

#3 - - Nina:

Kaffe i datorn med andra ord? Vilken tur att du har en sån snäll make :)



Sv: Pepparkakshuset tog tid. 90 minuter närmare bestämt. Men det var mysigt att göra. :)

#4 - - Lotta:

Grattis till dig som har världens bästa make :-)

Solen har varit framme här hos mig idag!

Mycket fint :-)

#5 - - Camilla:

Det var mig en snäll make.

Just ja....jag har ju också fått en laptop av min man Men det var länge sedan :)

Kram på dig!

#6 - - Ylva:

Åh, laptop, det vill jag också ha! Fin bild.

#7 - - Trolda:

Åh en sån fin bild!!! =D Visst är det väl underbart med omtänksamma män! =D Lyckliga vi! =D =D



Trolda - kramar =D

#8 - - Emma Roodla - Foto:

Tack så jätte mkt :)!

#9 - - Svorskan:

Han vet ju helt klart vad en kvinna vill ha! :D

#10 - - Fnulan:

Hemskt ledsen att säga det men jag har den bäste... I alla fall den bäste för mig ;)

men visst är din underbaring snäll!!! Du skulle inte fått en ny som du förstör ;)



kram

#11 - - Stattinskan:

Var hittar man sådana :-D

#12 - - Sussi:

vilken present..

Grattis till världens bästa make ;)



Ha en trevlig Lucia

#13 - - Agneta:

en ny laptop?? en kanonmake det där ;-)

Upp