tävlingen avslutad och vinnaren blev...

Nu har jag kikat länkar, skrivit lappar, lagt i glasburk och bett dottern att dra en lapp och vinnaren i tävlingen blev...


Här har jag skrivit era bloggnamn på lappar


Sen vek jag ihop lapparna, lade alla i en glasburk och skakade om. Sen drog dottern en lapp


Och vinnaren blev Lejonkvinnan.

Grattis Lejonkvinnan.

Lejonkvinnans blogg har jag läst ganska länge nu, jag minns inte hur jag hamnade på hennes blogg men det var nog genom någon kommentar på en annan blogg, det är så jag hittar nya bloggar nämligen. Lejonkvinnan är en stark, fin och just nu olycklig kvinna, livet eller framförallt FK och AF motarbetar henne just nu. Hon har just blivit utförsäkrad från FK och ska nu inställa sig hos AF fast hon har en sjukdom som gör att hon ständigt har ont, är yr och inte orkar med så mycket som hon egentligen vill. Kram vännen, jag hoppas att vinsten ger dig ett litet ljus i mörkret.


Lejonkvinnan ville ha foto nr:1 i en svart ram, här är resultatet. Ska ner på posten senare idag och skicka iväg vinsten.
Tävling | |
#1 - - Ninni:

Vilka fina kort du hade som vinst...hon blir säkert jätteglad hon som vann.



Ha en fin dag, kramen

#2 - - Jenny:

Tack för tävlingen och stort grattis till den lyckliga vinnaren, det låter som hon förtjänat lite uppmuntran:)



Ha en fin start på veckan!



kraam Jenny

#3 - - Fnulan:

Grattis till Lejonkvinnan :) Skrev nyss om vilken dålig förlorare jag är men detta va väl bevis på att det inte var så farligrt ändå?

#4 - - Petra:

ÅÅ grattis till henne

#5 - - Ann Catrine:

Grattis till vinnaren!

Och extra roligt att vinsten kom till någon som just nu kanske behöver lite glädjeämnen..

Att bråka med FK och gänget tär på krafterna!

Ska genast kika in till henne och gratta!



Kram

#6 - - Kristina:

Grattis till vinnaren! Även om jag tror att det där fotot hade passat mycket bättre hemma hos mig ;)

#7 - - kaffehörnan:

Oj vad många lappar

Grattis till vinnaren

Upp