10 dagar...

Ja då var det 10 dagar kvar tills jag reser och idag är jag så trött. Känner bara för att ligga på soffan och göra ingenting hela dagen. men så kommer det ju inte bli. Nej här hemma behövs det städas, vikas tvätt, skuras golv och lite annat, så att ligga på soffan, ja det kan jag nog glömma idag. Vi måste ta en tur ned till miljöstugan också med massor av skräp, det har varit oplogat ner dit nu ett tag så vi har inte orkar gått dit. Men nu har dom plogat upp vägen dit ner så idag måste vi, vi har påsar med tidningar och reklam i hela hallen känns det som.

Igår var mellandottern på konsert, hon såg Kent. Vid 23.30 ringde hon så jag kunde möta upp henne vid tunnelbanan och när jag gick ut då vid midnatt så var det töväder ute. Märkligt. Det droppade från alla tak, snömodden låg djup på gatan och det var så dimmigt/disigt ute att det var alldeles fuktigt i luften. Så kanske kan våren vara på väg....

Konserten var bra, den fick högt betyg av dottern och hon var så nöjd. Den 22/7-10 ska hon få se Kent igen. Jag lyckades fixa en biljett till henne igår morse. Det är en födelsedagspresent till henne, hon fyller år i april men hon vet redan om den här presenten, det går inte att hålla vissa saker hemliga för då får man söndertjatade öron :)

Den 4/3-10 så ska jag och yngsta tjejen gå och se Tokio Hotel på Globen och som hon längtar. Jag längtar också lite för jag tycker att det är mysigt att gå på konserter med mina döttrar. Det har blivit några under årens lopp.
Mellantjejen och jag har varit på flest konserter ihop, hon är den av döttrarna som alltid vill gå på konsert.

Och en rolig sak som jag har kommit på är att jag inför varje vårdresa, jag har varit på 2 och nu blir det min 3:e, så har jag varit på någon konsert med någon av döttrarna bara några dagar innan jag har åkt iväg.
2005 såg jag Avril Lavigne, 2008 såg jag HIM och nu 2010 blir det Tokio Hotel.
Familj | |
#1 - - Heleena:

Tassar runt lite innan jag ska sätta mig och frossa godis hihihi Skulle gärna vilja följa din blogg men hittar ingen "Följa" ikon hos dig? Kanske kan jag det ändå?



Fortsatt trevlig helg!! KramKram

Upp