11 dagar...

11 dagar kvar tills jag reser, nu börjar dagarna rusa iväg. Tyvärr kommer nog dagarna att gå minst lika fort där nere. Men till helgen ska jag nog försöka börja packa lite i alla fall, det är en hel del grejer och kläder som ska ner när man ska vara borta så länge som 4 veckor.

Men jag är så trött hela tiden, är det penicillinet tro som gör mig så trött. Skulle kunna sova hela tiden känns det som.
Teneriffa | |
#1 - - Anonym:

Halloj och tack för tipsen om kläder på Tradera. Får se vad min vän vill köpa först, sen göra jag paket. Hur mycket lade du i varje paket och vad satte du för utrop?



Åh, ska du vara borta 4 veckor? Härligt!! När min dotter var knappt året så var vi 4 veckor i Thailand. Så skönt!



Men om jag förstått det rätt så verkar det som du ska på någon "hälso-resa"?



Nej, nu ska jag klä om och sedan hämta min dotter på dagis.



Vi hörs igen, ha det så bra tills dess.

#2 - - Marie-Louise:

Hultstrom: Jag svarade i din gästbok :) Jo jag ska iväg på utlandsvård för min reumatism, så det är inte semester. Men det ska bli så skönt.

#3 - - Anonym:

Men du, om du har tre barn så räknas det som semester ändå :-)



Ok, då vet jag. Då ska jag åxå köra så. Tack för allt tips!

#4 - - Marie-Louise:

Hultsrtom: Jo det har du rätt i. Jag får ju 4 veckor för bara mig själv och det kan ju ses som ren och skär semester :) Plus träning för kroppen och behandlingar mot värken.



Lycka till med kläderna, det är inte helt fel att få ett litet tillskott i kassan :)

Upp