9 dagar...

Nu börjar det kännas lite konstigt att räkna ner. Det går så fort och antgligen kommer tiden där nere att gå lika fort.
men idag kom min kära mamma och I med mina resväskor så nu kan jag börja packa. Jag har redan försökt fixa en hög med vad jag ska ha med och en lång lista har jag skrivit så jag ska nog börja testa alla kläder och sen packa ner dom. Fick också reda på att min kära mamma har lämnat ett paket till mig där nere i receptionen :) Hon är så go min mamma. Hon har lämnat en bok, solkräm, hudlotion och sen lite annat berättade hon. Ska bli spännande och trevligt att öppna det lilla paketet. Och vad alla andra i min grupp ska tycka det är konstigt när vi checkar in och så får jag ett paket :) i receptionen.

Lite brun var hon mamma men inte alls så brun som hon brukar bli så ja det syntes att vädret inte hade varit så bra. Trist, men hon var ändå mycket bättre i kroppen och mycket piggare. Förutom att hon nu har fått världens förkylning att dras med, typiskt.
Teneriffa | |
#1 - - Anna:

Vilken gullig mamma du har =)



Får man fråga vart du ska resa ??

#2 - - Marie-Louise:

Anna: Jag ska ner till Teneriffa. Det finns utlandsvård för reumatiker där på Vintersol.

#3 - - Helena:

Jag är så avundsjuk på dig! Härligt att få lämna kylan!!! Förstår verkligen att du räknar dagarna nu!!

Kram Helena

#4 - - Heleena:

Alltid kul med paket :)



Listor är bra, det gör jag ofta för jag är så himla glömsk...skönt att kunna börja packa, men är det inte för tidigt för det, du lär ju hinna packa om ett antal gånger innan du ska åka hihihi



Självklart ska du få adressen sen när jag har kommit igång med nya bloggen, kan vara kul att skriva om något helt annat där....kanske inte bli bra men det kan man ju inte veta förrän man har provat.



Usch för detta väder...nu är vi totalt insnöade eller rättare sagt, intöade...värsta snöyran ute:(



Kanske ska baka lite snart i brist på annat...



Ha en fortsatt bra kväll!!



KramKram Heleena

#5 - - Marie-Louise:

Heleena: Jo visst kommer jag packa om ;) gör alltid så. Först lista, sen packar jag för mycket grejer, stryker från listan, packar om och ja sen packar jag nog om igen ;) Sen kommer jag iväg och har säkert glömt något, det lyckas jag alltid med :( Kanske ska packa upp allt i kväll, fota och lägga ut här ;) packningen just nu är stor....



Och paket, ja visst är det mysigt. Även fast jag vet vad mamma har packat ner så är det spännande :)

Upp