facebook....

Känner mig jäkligt less på facebook. Funderar på om jag verkligen ska ha det kvar. Men hur går man ur? Hade jag vetat hur livet skulle arta sig när jag gick med i facebook, ja då hade jag aldrig gått med. Facebook är just nu bara en jäkligt jobbig sida, så är det. Livet är fan inte lätt alla gånger.

Vissa dagar funderar jag på att gå ur, vissa dagar undrar jag varför jag ens gick med.
Allmänt | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Har det hänt något?

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Jag kan ta det i ett mail. Men du vet livet går upp och ner. Och vissa vill man inte visa sig för alltid, som det blir på FB.

#3 - - Åsa:

Jadå, det går under konto inställningar. Hoppas inget jobbigt har hänt!

#4 - - Marlene:

Jag tycker FB är helt fantastiskt! Har fått kontakt med tre kusiner som jag inte träffat på länge. Jag rensar då och då i kontaktlistan och tar helt sonika bort folk jag itne längre vill ha där. De får inget meddelande eller nåt, så det är bara att readera.

#5 - - Helena:

Men du... Vad tråkigt att det blir så. Rätt använt så kan fb vara jättekul. Tycker som Marlene. Rensa i listan... Trist att du inte kan kommentera i min nya blogg. Jag vet att en del hade samma problem med min gamla. Hoppas det är ett tillfälligt bekymmer för jag har verkligen uppskattat dina kommentarer!

Kram HElena

#6 - - Marie-Louise:

Svar till allihopa: Det är inte så enkelt att jag kan bara kan rensa bland kontakterna. Jag ska inte hänga ut någon här på bloggen, det är inte därför jag har bloggen, men jag kan säga att det är inte så enkelt. FB är väldigt bra och roligt till mycket, men ibland/just nu är det inte så riktigt för mig. Kanske det blir bättre, jag vet inte, jag får se. Behövde bara få slänga ur mig frågan och tankarna igår.

#7 - - Marie-Louise:

Helena: Ja det är trist att jag inte kan kommentera hos dig. Jag måste ha en google kod eller något liknande, förut har jag kunnat fylla i min e-mejladress och bloggadress, men det fungerar inte nu :(

Upp