Gnäll...

Jag har kommit på att jag här på bloggen har gnällt mer och oftare över min värk i kroppen än vad jag har gjort i hela mitt värkande liv. Men nu är det ju min blogg så jag skriver det jag vill och att få gnälla över min värk är ganska så skönt ibland. Jag gnäller aldrig hemma över hur ont jag har, har jag en riktigt dålig dag så har jag bara kortare stubin men jag gnäller sällan eller aldrig. Men här på bloggen har jag märkt att jag faktiskt gnäller, ganska ofta till på köpet. Men det får ni ta, orkar ni inte läsa om mitt gnäll så får ni väl helt enkelt bara hoppa över det inlägget.
Sjukdom | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Äh, gnäll på! En blogg ska spegla hur livet är, åtminstone om den ska vara intressant för mig ;) Och du vet ju hur min blogg är....gnällig av stora mått.



Lillen mår bättre som tur är, och vi andra har klarat oss än så länge. Håll tummarna för att det fortsätter så :)



Kram

Upp