gräsänka...

Ikväll och i natt blir jag gräsänka, maken ska iväg och träffa lite kompisar. Det unnar jag honom verkligen, det är inte ofta han är iväg. Så det blir jag och tjejerna ikväll, en riktig tjejkväll :) ska vi ha.

Jag och tjejerna ska ha hembakad pizza till middag och sen blir det nog melodifestivalen, i alla fall för mig. Med godis, chips och dip och jag tror faktiskt att jag klarar viktväktar pointsen ändå, jag  har hela veckoranson kvar. Och om det inte räcker så ja, då fuskar jag lite den här veckan. Måste få göra det ibland tror jag. Får se vad vågen säger på måndag sen. Jag har ju varje gång senaste tiden trott att jag har gått upp i vikt och sen har det visat sig att jag har gått ner, så den här veckan tror jag ingenting. Vi får se helt enkelt. Min våg som jag har hemma visar alltid mera än vad vågen hos viktväktarna gör, så det är ingen ide att väga sig hemma längre. Nu kör jag bara på viktväktar vågens resultat!

Familj | |
Upp