måndag igen...

Ja då var det måndag igen, vart tog helgen vägen.

Måndag betyder ju vägning och möte hos viktväktarna för min del. Jag brukar alltid gissa på att jag inte har gått ner något för min våg här hemma är lite knasig, men det visar sig sen alltid hos viktväktarna att jag har gått ner, i alla fall lite. Så den här måndagen gissar jag inte, jag får helt enkelt vänta till i kväll och se vad vågen visar. Till lunch så tar jag de rostade rotsakerna som blev över från middagen igår och 1/2 kryddkorv. Middag får familjen fixa till eftersom jag är borta, så vi får se vad jag får äta ikväll. Beror lite på hur sent jag kommer hem också, förra veckan var det lite strul med pendeln så då var jag hemma vid 20 tiden, lite sent för en hel middag tycker jag, då tog jag fil och flingor och en frukt, så jag får väl se om pendeln sköter sig idag, annars blir det nog fil och flingor idag också.

Ja men jag återkommer väl ikväll då med svaret på om jag har gått ner i vikt även denna vecka....
Vikt och motion | |
#1 - - Marie-Louise:

Blogg se ligger helt nere, blä jag kan inte blogga...

Jaja, det stod +/-0 på vågen hos viktväktarna idag i alla fall. Helt okej.

Upp