nytränad...

Kom precis hem från träningen, mellandottern och jag var iväg till friskis&svettis. 4:e gången den här veckan, riktigt bra jobbat tycker jag. Det har mest blivit konditionsträning denna veckan, men lite styrka också. Idag orkade jag intervallträna, gå snabbt 4 minuter, springa/jogga 2 minuter * 5, ca 30 minuters konditionsträning.

Sen är det ju alla hjärtans dag idag. Vad gör man egentligen på denna dag? Gymmet var nästintill tomt idag, på söndagar brukar det vara fullt ös där nere. Vart var alla? Sitter alla hemma och bara gullar idag, eller?
Här ska vi bara ha lite mysig middag ikväll, det är nog det ända mysiga/gulliga vi kommer ha.

Uppdatering: Erika, jag tog bort det. Okej?
Vikt och motion | |
#1 - - erika:

mamma, jag behövde inte veta det där med vuxentid :(

#2 - - Marie-Louise:

haha, Erika du kan gå och sova i tid ;)

#3 - - Marie-Louise:

Erika: Förresten, välkommen ;) det var din första kommentar här ju :)

#4 - - Ulrika:

Tack, ja, han är en liten gosunge... :)

Verkligen bra jobbat med träningen. Visst är det kul och hålla på. jag ska iväg på tisdag.

Låter bra med en mysig middag, det är så vi gjort här också. Jag vet inte heller vad alla pysslat med idag. Haha

Stor kram och godnatt.

#5 - - Helena:

Vad duktig du är! Syrran ville ha med mig att träna framöver och jag funderar..... Men jag drar mig för att få reda på hur jäkla dåig kondis jag egentligen har......

Kramkram Helena

Upp