Teneriffa....

Mamma är nu nere på vårdresa på Teneriffa, Vintersol, och det är hon mycket glad över men just nu har dom oväder. Natten till igår så hade dom rejäl storm och det har varit skyfall över hela Teneriffa. På webbkameran så kunden man igår se hur alla solstolar på stranden hade flugit omkring rejält, man kunde också på samma webbkamera se en dygnsfilmning. Då såg man den nattliga stormen och dom enorma vågorna som slog in över stranden. Vintersol ligger precis ovanför den här stranden som filmas, det är bara en strandpromenad emellan, så stormen och vågorna hördes rejält in till dom som försökte sova på Vintersol.

Men idag ser man att solen är på väg över horisonten. Så nu hoppas jag att mamma och alla andra som är nere på Vintersol kan få det varmt och skönt med mycket sol för det är det dom behöver. Värme, sol och bra träning, det är bra medicin för oss reumatiker.
Allmänt | |
#1 - - Ninnibeth:

Hejsan,

rooibos är bra till mycket (& gott!)... Du gör precis som du trodde; baddar med avsvalnat te. Har aldrig testat rooibos till hårbotten, men om du inte är blond så funkar det säkert jättebra att skölja med rooibos. Om du är blond kan du ju testa så inte håret blir färgat av det innan du sköljer hela håret... :)

#2 - - Lena:

halloj! Ja, hoppas verkligen att ovädret försvinner, det är ju SOL de vill ha :) Men vädret här hemma är ju inte bra det heller, vad snö det har kommit, det är kaos här! Jag tar mig inte av gårdsplanen m bilen i dag, så det blir till att stanna hemma! Ha en bra dag, kram!

#3 - - Ulrika:

vintersol är ett bra stället tycker jag.

Jag bytte från Remicade till Enbrel eftersom de sa att man kunde ta den under en graviditet. Men jag fick massor med biverkningar av den, annars funkade den helt okej.

Upp