Tradera...

Det här med Tradera, är inte Tradera lite konstigt egentligen. Vissa saker som jag lägger upp som jag tror ska gå bra på Tradera kan gå jätte dåligt eller inte alls, sen slänger jag in något lite på måfå och tänker att ja ja går det så går det och så säljer just den saken för väldigt mycket. Är det inte konstigt? Jag kan bara inte räkna ut vad som egentligen går bra på Tradera. Ja det var min morgonfundering för dagen :)
Tradera och liknande | |
#1 - - Heleena:

Min bästa vän är hel tokig i tradera, själv har jag aldrig ens varit där och kollat, behöver ju inte det eftersom vännen köper allt där och ger bort till oss :)



Kul att du gillar Sanna Carlstedt lite iallafall, jag bara älskar henne, hon berör något i mig som jag inte kan sätta ord på...härligt med musik., speciellt när man har hitta något riktigt bra...



Varma kramar Heleena

#2 - - Marie-Louise:

Heleena: Jo jag är nog lite Tradera tokig, fast jag säljer mest. Så skönt att få bli av med en massa grejer, böcker och sånt som liksom bara står här och samlar damm. Men min man brukar retas och undra vad jag skulle göra om Tradera låg nere en dag, haha...

Upp