viktmorot...

Jag har en ny viktmorot. Jag fick en jättefin klocka utav min man i julklapp. Jag har nu behövt att "ta in" den för den började bli för stor. Så nu har jag gått ner 1 länk :) Så vi får se hur många länkar det slutar vid...


foto: jag


foto:jag

Ursäkta bildskärpan, jag orkade inte fibbla för mycket. Skyller på min jätteförkylning som jag fick igår :(
Vikt och motion | |
#1 - - Heleena:

Vilka bra knep du har :) Jag bara jäser och blir deppigare och deppigare....typiskt när jag verkligen hade kommit igång med mina promenader :(



Tack för tipset med jäsningen, det hade jag ingen aning om....Bröden jag bakade i veckan jäste inte heller så bra och bulldegen brukar jag inte misslyckas med så som jag gjorde idag :(



Då tar jag ett extra paket jäst när jag ska baka bröd ev imorgon :)



Kramkram

#2 - - Lena:

Morötter är alltid bra :) Jag skulle behöva göra likadant, har bara inte blivit av, min snurrar runt hela tiden ;) Ha en bra fortsättning på helgen, KRAM!

#3 - - Marie-Louise:

Ska bli spännande att se hur många länkar jag hamnar på när viktresan är klar ;)

Upp