En ganska bra dag....

Idag har det varit en ganska bra dag. Jag hjälpte mellan dottern lite med att måla hennes rum, men tyvärr fick jag så himla ont i handlederna att det gick inge bra. Jag tog en promenad istället och inhandlade mera maskeringstejp som hon behövde till rummet. Vi får se om vi orkar fortsätta med sista väggen snart, tyvärr har ju hon lika ont som jag har, så ja vi är ju inte ett så bra arbetslag, hon och jag. Men både hon och jag är envisa så det ska nog gå bra ändå.

Ute var det så himla kallt och jag glömde förstås vantarna och mössan, konstigt men det brukar jag göra när jag ska ut här i stan. Under julhelgen glömde jag det inte en enda gång, men då var jag ju på landet ;)

Kroppen är som igår, varken bättre eller sämre, men humöret är nog bättre känns det som.

Nu är det 12 dagar kvar tills vårat äventyr börjar och vad jag längtar. Det börjar bli lite pirrigt nu, vi har ju väntat så länge på det här och nu när det närmar sig känns det overkligt på något sett.

Familj | |
Upp