färgar håret...

Just nu håller jag på att färgar håret, det behövs verkligen, jag börjar ju bli gråhårig har jag insett.
Men det kanske inte var helt smart att göra det just nu, tror nämligen att jag har lite psoriasis i hårbotten just nu och det är inte så skönt att färga håret då. Så nu hoppas jag innerligt att inga hudläkare hittar hit och får panik över mitt tilltag, jag vägrar att vara gråhårig! Efter utlandsresan så syntes de gråa hårstråna mycket tydligt i det lite solblekta håret, så ja jag måste ha lite färg i håret nu. Tror att jag kommer känna mig mycket piggare och fräschare efter det :)

Snart ska jag få skölja ur färgen och då kommer det nog kännas bättre i hårbotten igen ;)
Vardag | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Åh, jag behöver också färga håret! Min utväxt ser grå ut och jag mår riktigt dåligt över det. Åldersnoja? Men jag färgar inte själv, så jag får önska mig en färgning i födelsedagspresent :) Några veckor kvar.



Vilken färg blir det?

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Jag har aldrig färgat på salong, tycker det fungerar bra att färga hemma, men det säger jag inte högt till frisören ;) Det blev Mandel, typ den färg jag har på riktigt med den döljer mina gråa strån bra :) Jag har försökt maila dig idag också, men din inforuta vill inte....

#3 - - Lejonkvinnan:

Om du går in på blogg.se där du skriver inlägg, så kan du ju läsa kommentarer där. Där står min mail :)

#4 - - Marie-Louise:

Det där var lite roligt, jag gjorde precis det innan jag såg din kommentar så nu har du ett mail från mig :)

Upp