Fredag, men det känns som måndag.....

Ja idag är det fredag, men det känns faktiskt som om det måndag idag. Tjejerna har nu börjat skolan och vi gick alla upp tidigt idag, det var jobbigt men det gick. Men eftersom tjejerna har varit hemma hela denna veckan och maken var ledig i onsdags så känns det inte alls som fredag tycker jag. Men det är det så nu ska jag bara känna in dagen och förstå att det är fredag och sen får jag helg imorgon igen. Vart tar veckorna vägen egentligen.

6 dagar kvar, sen börjar äventyret. Några av er vet vad äventyret består av och några av er kanske har listat ut vad det kan vara. Men utav mig får ni inte reda på det ännu ;) jag berättar sen. Jag måste hålla er på halster ett tag till, så att ni kommer tillbaka till min sida och ser efter vad som sker. Jag har så lite besökare så den lilla tappra skaran jag har kan få vara lite nyfikna en stund till =)


bild: google
Familj | |
Upp