Idag har följande beställts....

Idag har jag beställt lite från Bokus. Ni vet företaget jag berättade om igår, det var Bokus, så jag hade lite tillgodo där att handla för. När jag av en händelse hamnade här så hittade jag lite roliga saker som jag ville ha. Tack
Katta Kvack för dom fina roliga tipsen. Jag älskar böcker och kalendrar och fina papper och ja allt egentligen, så ibland har jag såklart förköpt mig, nu försöker jag utjämna den ekonomiska dragkampen genom att sälja gamla böcker och oanvända kalendrar pår Tradera och det har hittills gått riktigt bra vill jag säga, så det jag då klickade hem idag kan jag betala med Traderapengarna som trillade in på kontot idag.

Listography:your life in list och Small objects sticky notes och Tear up this book och Wreck this journal


Bilder: Bokus
Nöje | |
#1 - - Marie-Louise:

Jag vet att jag måste ge bort 1 eller 2, jag kan ju inte riktigt ha alla 4 själv, kanske att jag till och med ger bort 3. Tear up this book tänkte jag ge till yngsta dottern. Men har ni förslag på vilken/vilka andra som jag ska ge bort, kanske till mina andra döttrar, dom är 14 och 16 år?

Upp