Invägning efter semestern, resultat - 0,5 kg....

Nu ska jag snart iväg till Viktväktarna i Tumba för veckans vägning. Ska bli spännande att se vad vågen stannar på nu efter semestern. Inte för att det blev så mycket utsvävningar under semestern, alkohol blev det knappt någon alls och inget godis, däremot buffémat till varje måltid och jag skrev ingen matdagbok, så vi får se vad jag "landar" på idag.

Jippi, vad stolt och duktig jag känner mig, jag har lyckats gå ner 0,5 kg fast jag har haft semester.
Vikt och motion | |
#1 - - Inger Stark:

Jättefint marie-Louise, läste med stort intresse/puss och kram

#2 - - Marie-Louise:

Inger Stark: Tack kära mamma! Ha det så bra på resan nu. Puss & kram

#3 - - gwendolen:

Det var imponerande! Det är så ruskigt lätt att gå upp i vikt av semestrar. Bra jobbat :)

#4 - - gwendolen:

Det var imponerande! Det är så ruskigt lätt att gå upp i vikt av semestrar. Bra jobbat :)

Upp