Piroger....

Här hemma blir det piroger till middag idag. Köttfärsfyllda piroger och några skink & ost fyllda piroger blev det. Så nu är det bara att göra en stor sallad och värma på pirogerna så är middagen färdig =)




foto: jag
Vardag | |
#1 - - Lena:

Så gott de ser ut....synd att vi har så långt emellan oss....annars kunde du fått bju på en..eller två;)

#2 - - Marie-Louise:

Lena: ja och inte kan jag skicka med posten heller, då är dom nog helt platta och läskiga när dom kommer fram ;) Ska du inte upp hit snart så man får träffa dig lite?

#3 - - Lejonkvinnan:

Mmmm, ser gott ut! Sådana har jag aldrig provat att göra, det kanske jag borde ? :)

#4 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Ja gör det, dom blev jätte goda. Tyvärr har jaga bara nu så jäkla ont i ryggen efter att ha kavlat pirogdeg. Ryggen blir fan bara värre, måste nog be om en ny röntgen för nu kan jag inte ens kavla 16 piroger utan att få svinont.

#5 - - Laila:

Åhhh... Det ser härligt smarrigt ut!

Upp