Rastagryta...

Idag åt vi pasta med rastagryta, eller ja det är paprikasås men mina tjejer kallade det för rastagryta en gång, så det kör jag på. Roligt namn på en enkel maträtt. Paprika i rastafärger röd, gul och grön lite matlagningsgrädde och vitlök och kryddor så har man en god enkel pastasås. Ibland kör vi rastablandning till kött eller liknande, det är bara fräst paprika i rastafärger som får bli mjuka ihop med goda kryddor.




foton tagna av mig.

Jag tog en liten potion för lunchen blev så sen idag, jag förstår inte riktigt vart dagen har tagit vägen. Men jag får in lite popcorn i pointssumman ikväll i alla fall.
Vikt och motion | |
#1 - - h:

ser fint ut =)

#2 - - Lena:

Ser gott ut :) popcorn brukar jag oxå festa på för de sista pointsen man har kvar på kvällen :) Kram på dig!

Upp