Vägning idag hos Viktväktarna i Tumba...

Okej det här var första vägningen efter jul och nyårs helgerna och jag var säker på att jag hade gått upp i vikt. Tyckte att det kändes som det i midjan på byxorna, så döm om min förvåning när vågen hamnar på -0,3 kg. Visst det är kanske inte mycket, men det är minus! Det hade jag aldrig kunna gissa på :)

Så nu är jag glad och känner mig faktiskt ganska duktig och stolt. Ha, jag klarade en julhelg och nyårshelg utan att gå upp i vikt, jag lyckades till och med att gå ner.

Vikt och motion | |
#1 - - Marlene:

Jupp, du ska vara riktigt stolt! Majoriteten hade faktiskt gått upp, men till nästa vecka blir det ändring på det - då har i princip ALLA gått ner. Gillade du bilderna då?

#2 - - Marie-Louise:

Marlene: Ja fotona var jätte fina, nu är jag laddad till tusen :) Tack för titten. Lite resfeber nu bara ;)

Jag får ställa in mig på att ha gått ner till om 2 veckor då. Då kommer jag igen till Tumba.

#3 - - Lena:

Vad KUL! Skönt för dig :) Man blir ju lite mer peppad när det går bra! Ha de bra, kram!

Upp