Vinterpromenad...

Jag klädde på mig ordentligt, tyckte jag i alla fall och gick ut på en ordentlig vinterpromenad. Kameran hade jag med mig så jag bjuder på lite vinterbilder. Det riktigt bet i kinderna men det var frisk och klart ute och solen lös så fint. Det var en riktigt härlig vinterdag. Men när jag kom hem efter ungefär 1 timme i -12 grader då kändes kinderna väldigt kalla och låren var alldeles stumma (jag hade såklart gått ut utan långkalsonger under gympabyxorna). Men fina bilder blev det :) Jag måste börja ta mina morgonpromenader igen nu, ska bara komma ihåg och klä på mig ordentligt, som långkalsonger under gympabyxorna kanske och en större halsduk som jag kan gosa ner kinderna i, sen ska det nog gå bra med promenaderna, nu är det i alla fall skottat ordentligt.














foton tagna av mig

Allmänt | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Härliga bilder! Själv så sitter jag i valet och kvalet om jag ska gå ut eller inte...

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Det var jätte skönt ute, nu sitter jag här med en kopp te och mår bättre än på länge. Klä på dig ordentligt bara ;)

#3 - - Irony by Linn:

Åååh vilka härliga bilder! VInterkänsla!



Ha det bra! =))

#4 - - Marie:

Ååå, vilka underbara bilder!

Upp