Bacardi Breezer....

Nu ska jag dricka lite Bacardi Breezer watermelon, den är så god. Jag testade också Bacardi Breezer cranbeery men den var inte alls lika god, lite för bitter i smaken för min smak. Men Watermelon är söt och svalkande och god.

Tips | |
#1 - - ♥ ♥ ♥ BAMBI - nybliven 2-barnsmamma!! ♥ ♥ ♥:

Sv: Jag har köpt mina Bloomers i webbutiker. Kan inte minnas att jag har sett några i någon fysisk butik. Men mina senaste köpte jag hos DeepFling!

#2 - - Agneta:

erkänner här o nu att jag aldrig smakat en Breezer av något slag..kanske missat något eller?! Får kanske ta en sådan nästa gång istället för cider..

#3 - - Gun:

Jag har aldrig druckit det , men jag kan tänka mig att det är gott.:)

#4 - - maria:

Skål :)



Ta en klunk åt mig med för själv äter jag nu penicillin...

Må så gott !

Kram

#5 - - Marie-Louise:

Skål på er alla glad och alla inte glada. Nu går jag och sover, sov gott. 2 Bacardi Breezer räckte för att göra mig trött :(

#6 - - Lotta:

Firar du dina fina fönster?

:-)

#7 - - NN4AN_Mike:

Åhh, mums, det låter inte dumt, men jag är tveksam till att det slår en riktigt riktigt kall falcon i solen i 30 graders värme,

mmmmmmmggaaaaagggaammmm <-(Homer-ljud)

Upp