gröna lund....

Min lilla tjej ska snart in till Gröna Lund med några kompisar och jag inser helt plötsligt att hon inte är så liten längre. Kan man åka in till Gröna Lund ensam med några kompisar så är man inte längre så liten, då börjar man faktiskt bli ganska stor.

Hjälp mina barn börjar bli stora och då måste ju det betyda att jag börjar bli gammal, eller...

Familj | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Hehe, nä det betyder att du fick barn som ung ;)

Tänk på mig, jag har ju en som är 24...HAN däremot börjar känna sig gammal och sitter och nojjar över sin ålder jämt.



Kramar

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Ja det var ett bättre sett att se det på, det köper jag :)

#3 - - 2barnspappan:

Å nej, vi blir aldrig äldre! Bara våra barn som blir större :D

#4 - - Nicolaymarlen:

Informative website! Thanks!

Upp