larvigt...

Okej, jag vet att jag är kort men det här är ju larvigt. Dom här byxorna skulle vara Trekvartslång....

Allmänt | |
#1 - - Fotograf Jessica:

åh tackar :P hihi

#2 - - Em:

Oj då! Hahaha, men SÅ korta ben tror jag inte du har, eller?

#3 - - Lejonkvinnan:

Haha, känner igen det där, är ju själv bara 157 cm hög med korta ben :)

#4 - - Marie-Louise:

em: jag är bara 150 cm lång så benen är nog faktiskt ganska korta :( tyvärr...

#5 - - Citreuc/Carmela:

Fin blogg :D

#6 - - Em:

Sv: Aha! Det kan vara rätt svårt att hitta rätt då. Egoina kan fortfarande köpa kläder på barnavdelningen på HM (lite beroende på vad det är, men ändå..). Väldigt små fötter är nog rätt jobbigt också, om man vill ha damiga högklackade skor. Själv är jag rätt så medelmåttig. Typ tråkig medelsvensson. ;)

#7 - - Stattinskan:

Hahahaha, välkommen in i "taxbensklubben" ... Kul med ny bekantskap ... Ska läsa vidare här, tror redan jag gillar den här bloggen ;-)

#8 - - Dennis Widmark:

Svar: Ja, lite roligt är det ändå =P

#9 - - Matilda:

Tack för kommentaren hans pappa smyger med att han pratar med pojken, Men hon mamman får reda på de och sätter stopp för de. Blev så ledsen när jag kom till de kapitlet då han berättar att han fått gå utan mat i 10 dagar och han hör hur andra äter och han känner doften och hur de kurrar i hans mage, Jag gråter när jag läser boken. Undrar hur de kan gå så fel

#10 - - Aggie:

Är det inte på längden så är det på bredden, inget stämmer nu för tiden....vad kan det vara? Snygga jeans annars, verkligt snygga, läcker färg.

Agneta kram

#11 - - Heffler:

Det måste vara ett tillverkningsfel. ;) Reklamera! :)

#12 - - Poppy:

Hello! Gillar du att läsa om sex? Gå in på: http://virginsex.blogg.se

The best blogg ever!

Läste din blogg också, den verkar riktigt mysig :)

Upp