leksaker...

Sitter och kikar på IKEA´s hemsida och har fastnat på leksakerna. Å om tjejerna var mindre vad jag skulle kunna/vilja handla. Dom har världens sötaste spis, fina bestick, kastruller, dricksglas och en hel massa annat som är tåliga och lekvänliga och lagom stora för barnlek. Men jag får vänta med allt detta tills jag blir mormor, som jag hoppas dröjer några år dock. Men när vi blir mormor och morfar då ska vi ha världens lekrum här hemma till våra barnbarn har jag bestämt. Vi kommer ha rum över när döttrarna är stora och har flyttat hemifrån så det ska nog gå att få till, hihi. Vilka knasiga drömmar man kan få bara av att kika på en hemsida.




bilder lånade från: IKEA

Familj | |
#1 - - Dansbandsfrun:

Det är väl en jättegullig tanke och idè! Barnbarnen kommer älska det ;)

Hej förresten, o tack för titten. nu ska jag kolla runt lite/ha det gott!

#2 - - messan:

Dom var hur gulliga som helst och det går ju alltid att köpa och plocka fram när den tiden kommer. Åh,vad bra Jamie Oliver var.

Tack för titten!

Kram

#3 - - Em:

Vad fint! Ibland vill man köpa bara för att köpa när något faller en i smaken. God morgon!

Upp