nostalgi tips....



Detta citat hoppar ofta ur min mun har jag märkt:
-Ett ylle? haha det är inte ofta man ser en levande kofta...





-Bär mig, bär mig.
-Nej du är alldeles för gammal.... (fast riktigt så sa dom visst inte, fast det har jag trott)
Och mina stackars barn fattar ingenting....
Tips | |
#1 - - Åsa:

Jag borde verkligen känna igen det där men det gör jag inte. Börjar nog bli dement.

#2 - - Marie-Louise:

Åsa: hihi, min mamma var typ "proggare" när jag växte upp så Nationalteatern gick varma hemma hos oss, därav mina nostalgiminnen från Kåldolmar & Kalsipper. Mina kompisar som inte hade "proggföräldrar" fattade ingenting när jag återgav dessa citat eller helt plötsligt började sjunga typ:

-Är du rädd för ditt eget barn, lilla mamma???

Haha lite roligt att minnas nu, men då tyckte jag nog att vi var en ganska så kontig familj faktiskt... /Kram

Upp