nya fönster..

Nu har vi nya fina fönster i alla rum förutom köket där dom ska byta imorgon. Så skönt att det nu nästan är klart. Det ska upp lister på insidan också av alla fönster och det ska dom fixa imorgon eller senast i övermorgon, men det värsta är gjort nu i alla fall.

Våran stackars katt var livrädd hon låg och tryckte under soffan hela tiden. Vi försökte ha henne i kattburen men det gick inte, hon blev helt tokig i den så då var det bättre att hon fick gömma sig.



Jag försökte lura en av döttrarna att det skulle vara vara en glipa vid fönstret, men hon gick inte på det.
Konstigt ;)
Vardag | |
#1 - - Lotta:

Ojojoj, så fint. Det kommer att vara lättputsat med nya fina fönster.

Blir du sugen på nya gardiner nu då?

:-)

#2 - - Agneta:

skönt med nya fönster, du hade bättre tur än vi som fick våra utbytta 22 december! Hur kul var det mitt i julpyssel o stök på en skala? Försökte styra av det men ville ju oxå ha nya fönster så det vara bara att acceptera..suck!

#3 - - Marie-Louise:

Lotta: Ja jag hoppas dom blir lätt putsade :)

Agneta: Å fy 22 december, det måste ha blivit väldigt kallt också. Fast våran tid var inte heller helt bra, mitt i våran semester :( men det måste ju göras och jag gillar inte att lämna in nycklar så vi har hållit oss hemma.

Upp