öppen planlösning...

Öppen planlösning är ju så modernt nu för tiden. Kanske skulle vi låta det vara så här...


foto:jag
sommar | |
#1 - - Agneta:

i den värmen som har varit skulle det nog vara hur skönt som helst, men till vintern..brrr!

Och hur förklarar man för försäkringsbolaget att ens saker har frusit sönder? Inne i lgh?

#2 - - messan:

Hihi...ja, det var verkligen en öppen planlösning:)

Ni får säkert gott om frisk luft misstänker jag:)

Kram

#3 - - Jenny:

Haha!! Tja, varför inte?

Frisk luft i ur och skur, så att säja!



Skönt att dom kommit igång med fönsterna nu.

(Kanske till och med klart när jag skriver här?)



Kram, Jenny

#4 - - Lotta:

Det såg ju luftigt och skönt ut :-)

#5 - - 2barnspappan:

Tycker jag definitivt! =)

Hoppas allt är bra med dig!

Kram

#6 - - Ulrika:

Hej kära vän!

Jag tycker det finns lite fördomar om reumatismen, eller okunskap kanske man ska säga istället. Många tror att det är ngt man får när man är jättegammal och man får krokiga fingrar. Inte många som känner till att man kan tex få det som barn och att det finns över 80 olika former.

Men det kanske är en onödig kunskap. Haha

en hemsk sjukdom är det iaf och den skrämmer mig mer och mer ju äldre jag blir.

Hoppas dina leder är snälla mot dig nu iaf.

Kram goa du.

Upp