rensar lite...

Jag håller på och rensar lite här hemma i värmen. Ibland är man inte klok men det är faktiskt svalare inomhus just nu. Vi trodde vi skulle regn här i förmiddags men det blev inte mer än lite dugg, knappt så att dropparna han nudda marken innan dom torkat upp.

Men som sagt jag rensar, så nu har jag lagt upp lite nytt på min Tradera sida så får vi se hur det går. Kanske sitter folk framför sina datorer i värmen och kikar efter saker, vad vet jag, det märks väl sen.

Än så länge har jag ett antal böcker ute på auktion, sen lite kläder och ett klädpaket med blandade barnkläder i stl: 152-158. Nu ska jag rensa vidare.
Familj | |
#1 - - Helena:

Det är liiiiite för varmt för mig just nu.... Har satt på luftvärmepumparna på kyla i huset.... Tradera kanske är en bra idé.... Kram

#2 - - 2barnspappan:

Bara när jag är på jobbet. Hemma får datorn vara för det mesta.

Stl 152-158 är ändå för smått för mig... :P

Kram

#3 - - emelie:

ska rensa mitt rum sen jag också, kanske hittar något till tradera då haha ;) puss

Upp