reseväsk full av foton...

Jag har sprungit omkull den här lilla reseväskan nu flera gånger så äntligen tog jag mig tid att ta upp den och öppna den. Inuti låg en hel massa foton på våra tjejer. "Skolfoton" fast mest från dagistiden. Vilka minnen som väcks till liv när man ser allt det här.


1:a fotot: äldsta tjejen, 2:a fotot mellantjejen 3:e fotot yngsta tjejen. Dom är visst ganska lika varandra.

Snart ska jag tömma vid fönstret i sovrummet och då vet jag att jag kommer att hitta en stor kartong full med foton och där blir jag nog fast i minnenasvärld ett bra tag.
Familj | |
#1 - - Lotta:

Oh vilken härlig tripp du kommer att få när du blir sittande med din fotokartong. Man kan bara inte fatta var tiden har tagit vägen.

:-)

#2 - - Stattinskan:

Åh, jag tror minsann att jag måste ner i källaren och hämta alla dagisfoton också ... nu när jag har sparkat ut den sista "gökungen" ;-D

#3 - - Jenny:

Hej svejs!

Och tack för besöket inne hos mej!

Roligt med nya ansikten...(:



Helt underbara kort på dina tjejer...och JA!!!

Det syns minsann att dom är syskon! Så gulliga!!



Kram, Jenny

Upp