stranden....

Idag följde jag med äldsta dottern ner till stranden för lite solning. Jag vet inte riktigt när jag senast låg på en Svensk badstrand och faktiskt tyckte att det var okej att ligga där. Jag bara kände idag att nej nu följer jag med och så ligger jag där med mina överflödskilon och blir lite brun igen. I Spanien, Egypten, Cypern eller vart som helst utomlands har jag inga problem med att sola och bada fast jag känner mig så tjock, men här hemma brukar jag faktiskt helst undvika stranden så länge jag bara kan, men så idag tog jag mig i kragen och gick dit. Det var riktigt skönt och så klart var ju inte jag den ända med pösig mage och lite för tjocka lår det såg jag ju och idag var det helt okej att faktiskt ligga där. Vem vet imorgon kanske jag till och med tar mig en tur ner i vattnet och doppar mig.

Nu ska jag ta mig ett glas vitt på min härliga balkong och sen ska jag väl så smått börja med middagen, inte för att jag är så hungrig men någon annan kanske är det. jag får höra med familjen.

Varma sommarkramar till er alla  :)
sommar | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Klart du ska bada!!



Säger jag som är precis lika dan, avskyr att bada och sola på hemmaplan...



Kramar om!

Upp