försenad morsdagspresent....

Idag fick jag min försenade morsdagspresent. Ett egengjort örngott, det är så fint. Tack kära dotter.


foto:jag
Familj | |
#1 - - Annci:

Phu... nu har jag läst ikapp din blogg, ända sedan du åkte till Teneriffa. Du är en flitig bloggerska, för det har tagit mig många timmar.



Har inte varit inne sedan du åkte, för själv åkte jag ju till Thailand i samma veva och sedan jag kom hem har jag varit upptagen med så mycket annat att jag inte tagit mig tiden.



Framförallt har jag sökt jobb, lyckats få ett och börjat jobba igen. Hann bara vara arbetslös i 3 veckor. Åh, vad uttröttande det är att lära sig nya saker. Men så kul!!



Såg i alla fall att resan var lyckad. På fler sätt än det med det kroppsliga. Även själen fick sig en genomgång... Kan tänka mig att resan lät dig få tid att känna efter. För är man mitt uppe i vardagskarusellen så tar man sig inte tiden. På riktigt alltså. Och det är väl jättebra. Någon gång måste det ut, man måste ransaka sig själv för att kunna bygga något bra.



Så jag är imponerad av din styrka och ditt mod, att våga "outa" dig själv och ta tag i problemen.



Önskar dig all lycka på vägen mot ett bättre Du!



Stor kram / Annci

#2 - - Anki:

Åh vilket fint örngott du fått!

#3 - - Lotta:

Så gott du kommer att sova nu!

:-)

#4 - - Kjartanmarit:

Perfect work!

Upp