gnäll...

Igår hade jag verkligen en riktig gnälldag, allt kändes fel. Idag känns det lite bättre.

Jag hade en telefontid igår inbokad med en läkare på vårdcentralen som skulle ringa mig angående antidepp tabletter, men inte ringde han inte. Det har jag aldrig varit med om förut, att man har en inbokad telefontid som man inte blir uppringd på. Så nu försöker jag ringa vårdcentralen för att se vad som hände, varför han inte ringde upp. Jag blir lite tokig på det här, för jag hade en inbokad läkartid i början av förra veckan som blev ändrad av vårdcentralen och då ringde jag upp för att få en tidigare tid än den jag fick av dom och då fick jag alltså en telefontid som han inte ringer upp på. Nu har jag en inbokad tid imorgon hos honom som jag får gå på, men jag hade behövt hjälp redan för typ 2 veckor sedan och så blir det så här. Jag blir så frustrerad över hur dom håller på, ändrar läkartider med kort varsel och ringer inte upp på telefontider, vad tror dom att man vill ha en läkartid bara för att det är så roligt. Jag bokar en tid till läkaren för att jag behöver hjälp.

Sjukdom | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Sådana är dom ibland tyvärr. Jag har råkat ut för det åtskilliga gånger. Telefontider de inte ringer på, papper som kommer bort osv

Uäck! Jag gillar inte läkare!!



Kram

#2 - - Anki:

Usch vad jobbigt det är med sådana saker att behöva gå och vänta på inget som händer man kan ju bli helt tokig.

#3 - - Marie:

Stackare!

Ibland är det nog tyvärr så att man måste vara frisk för att vara sjuk.

Upp