kurator m.m....

I början när man går till kuratorn så fungerar det så bra. Man pratar av sig och försöker bena ut saker och ting men ju längre tiden går desto mer KBT blir det över allt. Jag är nog inget stort fan av KBT, jag fattar inte vitsen liksom. Jag behöver hjälp att prata av mig och bena ut saker inte med att "tänka rätt" och se allt från den positiva sidan. Ibland finns det ingen positiv sida. Men jag mår i alla fall bättre nu än vad jag gjorde i våras, så lite har det hjälpt. Nu ska vi göra ett uppehåll på 1 månad så får vi se sen, men jag tror inte det blir något mer, det känns inte så. Jag behöver något annat tror jag.
Sjukdom | |
#1 - - helena:

Gott att du mår bättre. Det är nog bra att det blir en månads uppehåll så att du kan "utvärdera" det hela.

Kram Helena

#2 - - Lejonkvinnan:

Skönt att du mår bättre, men jag förstår precis vad du menar med KBT:n. Man måste ju åtminstone ha fått allt utrett ordentligt innan man kan börja på ett nytt tänkesätt.



Kram kram

Upp