lördag...

Lördagen började lugnt och stilla med sovmorgon och god frukost.
Vid 13 tiden åkte min kära make iväg med sin far, han ska hjälpa sin mamma och pappa lite i några dagar. Så tjejerna och jag är ensamma hemma några dagar. Mellantjejen och jag tog en tur till gymmet och tränade lite, 45 minuter ungefär blev det sen handlade vi lite lördagsgott på vägen hem. Nu är äldsta tjejen iväg men sin pojkvän och hämtar pizza. Japp det blir pizza till middag idag, sen ska vi kolla på tjejfilmer hela kvällen och käka godis och chips med dip.
När katten är borta dansar råttorna på borden....

Och ja, jag tror nästan att tabletterna har börjat hjälpa lite. Jag känner mig lite gladare och piggare. Det är lättare att le helt enkelt, så något måste ha hänt i kroppen. Visst jag har bara ätit dom i 4 dagar så jag borde väl inte känna något riktigt än men det gör jag, det kanske mest sitter i huvudet (inbillning) men då får det vara så, huvudsaken är ju att jag känner mig piggare och gladare.


foto:jag
Familj | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Låter som det blir en härlig kväll :) Men ska ni "plåga" pojkvännen med tjejfilmer ;)



Gott om tabletterna börjat hjälpa!!



Massa lördagskramar!!

#2 - - erika:

eftersom du skrattar åt "roooommpaaah" så tror jag också det mammsi <3

#3 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Ja pojkvänner måste härdas vet du väl ;)

Ja Erika visst verkar jag lite gladare och piggare :D

#4 - - Helena:

Vad mysigt!

Och vad gäller boyfriends... I den åldern står de ut med det mesta så det gäller att passa på! Tids nog blir de gamla och vrånga och obstinata! Hoppas ni fick en goooo kväll!

Kramkram Helena

#5 - - Åsa:

Låter jättebra att du redan mår bättre, somsagt kan det gå riktigt fort. Vilken fantastiskt godisskål!

Upp