tisdag igen...

Veckorna bara kommer och går, tiden går så fort. Snart är det midsommar och sen är sommaren slut känns det som. Vi har inga speciella planer för sommaren, midsommar kommer vi nog fira ute hos min mamma och I i deras kolonistuga, mysigt.

Ryggen känns mycket bättre, tack och lov. Det var hemskt, jag har nog aldrig upplevt en sådan smärta i ryggen förut faktiskt, nog för att jag har ont i ryggen för jämnan men det där var något helt annat. Svaret på röntgen borde komma till min reumatolog i slutet av den här veckan, hoppas hon ringer mig då.

Annars är det bloggtorka just nu, jag vet inte vad jag ska skriva om. Det händer inte så mycket här just nu, livet rullar på. Visst händer det saker i livet men allt kan man ju inte skriva om i bloggen, så vi får se när jag uppdaterar igen det återstå att se.
Allmänt | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Skönt att du mår bättre!

Vi har inga planer alls till midsommar, lite trist för det blir väl som en vanlig dag då kan jag tänka mig.



Kram

#2 - - Heleena:

Nej nej säg inte att sommaren snart är slut, den har ju knappt börjat :(



Har hört att det kommer bli varmt även i augusti och september, håller tummarna!



Hoppas du har haft en fin helg, kram Heleena

#3 - - Lejonkvinnan:

I dag stämmer i alla fall rubriken. Jag saknar dina uppdateringar, men hoppas att allt är bra och att du snart tittar in här igen :)



Kram kram

#4 - - Abelgina:

Good web with cool info. Thanks.

Upp