1 dag...

Ja nu är det 1 dag kvar och det känns väldigt konstigt. Jag har längtat efter denna dag länge nu och nu när den är här känns det bara konstigt. Packningen är klar och står i hallen och väntar. Imorgon kl: 04.45 kommer min kära styvfar och hämtar upp mig för bilfärd ut mot Arlanda. Planet går 8.00 men enligt biljetten ska jag vara på plats 2,5 timme innan avgång, så där väl bli till att fika lite på Arlanda, kanske Starbucks om det är öppet så tidigt på morgonen. Jag har aldrig fikat på något Starbucks men alla som gjort det säger att kaffet där ska vara så gott, så är det öppet ska jag i alla fall köpa en kaffe där. Sen ska jag in på Pressbyrån och leta tidning till flygresan tror jag, brukar alltid göra så. Om jag köper tidningen nu finns risken att den är utläst imorgon.

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen med en mugg kaffe och få lite vårsol på mig.
Teneriffa | |
#1 - - Marlene:

Ha nu en riktigt skön resa så ses vi om 4-5 veckor igen!

#2 - - Malde:

Ha en riktigt härlig resa nu! Njut ordentligt!

#3 - - Kim Persson:

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

Upp